Skocz do zawartości

ulawisnia

Members
  • Zawartość

    166
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O ulawisnia

  • Ranga
    Senior Member
  1. ulawisnia

    Co teraz robicie???

    Witam po dlugiej przerwie.Milo znow tu zagoscic.Teraz robie obiadek a pozniej pozagladam do Was co nowego sie urodzilo:)
  2. ulawisnia

    Hydroksyzyna w syropnie dla 5 latka

    Oj cierpliwosc to juz mam na wlosku.Wczoraj bylam na zebraniu(koniec roku szkolnego)i co sie dowiedzialam?Moje dziecko nagadalo ze ja bije i to kablem-szok normalnie.W zyciu ja nie bilam kablem!!!Myslalam ze jej wychowawczynie zwrokiem mnie pozra:(Co do psychologa to wyslal corke do psychiatry z podejrzeniem adhd tylko to mi cos nie pasuje bo ona umie usiedziec w miejscu i tez zalezy od dnia i jej nastroju.Czasem fakt faktem zachowuje sie jak strus pedziwiatr:)Kurcze chyba wezwe Supernianie hehe.Tak czy siak na dzien dzisiejszy brakuje mi sil.
  3. Zastanawiam sie nad tym lekiem.Corka to nerwus i musze z tym cos zrobic.Czy ktos podawal ten lek dziecku?Jakie sa wasze opinie?Czytalam w roznych forach opinie ale sa podzielone.
  4. ulawisnia

    Zabawa FOTO

    zgadnijcie co to jest?
  5. ulawisnia

    Skojarzenia

    deska - mlotek
  6. ulawisnia

    Ostatnia litera pierwsza.

    avatar
  7. ulawisnia

    5-letnie dziecko przeklina w przedszkolu

    Rodzice poradzcie cos.Moja dziecko jest strasz niedobre w przedszkolu.Pluje na dzieci na panie a nawet na dywan,szczypie,krzyczy,przeklina,nie przyklada sie do prac.Jej malunki wygladaja jak praca rocznego dziecka.w domu rozmawaim z nia nawet przekupuje.Mowie ze jak bedzie grzeczna dostanie nagrode.Nic nie skutkuje.Ciagle sa skargi.Dziecko ma 5 lat a zachowuje sie jak rozkapryszony 3 latek.Juz nie wiem co mam robic.W domu jest w miare grzeczna.Pomocy!!!
  8. ulawisnia

    zabawa karnawalowa

    Witam.Wkoncu moge cos napisac.Obiecalam pokazac Wiktorie w przebraniu.Oto mala Wrozka:)
  9. ulawisnia

    Wkurzajacy faceci

    ja mam tak na codzien ehhh
  10. ulawisnia

    samotne w malzenstwie

    a czemu sie klucimy?hmmmm moze dlatego ze kobiety sa z wenus a faceci z marsa????:)a tak na serio facet jest typem czlowieka "twardo stapajacego po ziemi"a kobieta to romantyczka.tak np jesli kobieta chce kwiatka od swojego m.bo chce poczuc sie kochana to mezczyzna mysli"kurna po co jej kwiatek skoro ja i dziecko utrzymuje i daje dach nad glowa?"tak to u mnie wyglada ehhhhh.
  11. ulawisnia

    A co chcieliby...

    moj chcialby mnie dostac ale w wersji szczuplej heheh a poza tym marzy mu sie telewizor LCD.
  12. ulawisnia

    Moje prace malarskie

    Kurcze kobieto masz talent!!!tez bym tak chciala:)
  13. ulawisnia

    Mielno - przy samej plaży

    Masz racje Ola.Ja mieszkam 14 km od Milna wiec jestesmy tam czesto i wcale nie jest super.Ja osobiscie wole Kolobrzeg.
  14. ulawisnia

    zabawa karnawalowa

    my za wrozke.Bal nam sie zaczyna wlasnie w tej chwili czyli o 9.potrwa do 13.
  15. ulawisnia

    Scrapki- przerobki fotek :)

    ja tam nie lubie stronek w ktorych wkleja sie fotke i przerobka gotowa.wole posiedziec nad tym w programie np paint shop pro.ja aktualnie pracuje na 9.
×