Jump to content

Tynka

Members
  • Content count

    123
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Tynka

  • Rank
    Senior Member
  • Birthday 10/22/1975

Converted

  • Skąd
    Wielkopolska

Converted

  • Zainteresowania
    sport, muzyka, książaki

Converted

  • Zawód
    pielęgniarka
  1. Tynka

    Angielski w przedszkolu

    Nadin -dwa razy w tygodniu , bo ma jeszcze inne zajecia ,chocby sportowe i ciezko wszystko pogodzic cena zalezy od ilosci dzieci w grupie im wiecej dzieci tym taniej za zajecia w piecio os. grupie place ok. 40zl za godz. lekcyjna
  2. Tynka

    pogaduchy cd.

    Tysia ty mnie za jezyk nie ciagnij :rolleyes: zrobie sobie kawy chyba , jest ktos chetny
  3. Tynka

    Skojarzenia

    zaglada
  4. Tynka

    pogaduchy cd.

    moze beda jeszcze :confused: tez musze wybrac sie na zakupy, czas ucieka....
  5. Tynka

    W co ubieracie się na jesienna pogodę???

    na sezon jesienno-zimowe zakupilam dwie kurtki : czarna z futrem zielona sportowa i dwa plaszcze: krotki w krateczke rekaw3/4 i dluzszy przewiazywany w pasie kolor malinowa czerwien tak wiec przygotowana jestem
  6. Tynka

    Buty/sandały/klapki/pantofelki...??

    kocham buty :D wole na obcasie sportowe do biegania na codzien maz kiedys wyrzuci mnie z nimi z domu
  7. Tynka

    Co teraz robicie???

    zapraszam , barszczyk goracy ...mniam...
  8. Tynka

    pogaduchy cd.

    fajne klocki Tysiu dobrze , ze ci lepiej :cool: tez lubie deszcz :cool: i ksiazki i cieply koc i herbatke i .....
  9. Tynka

    Seriale tv

    szkoda... Zmierzch wszedl do kin 17 listopada , romans , horror http://film.onet.pl/16972,,Zmierzch,film.html
  10. Tynka

    pogaduchy cd.

    a jakie to klocki? Tysia jestes ?????????
  11. Tynka

    Seriale tv

    Soprano jest na plytach
  12. Tynka

    Skojarzenia

    wybuch
  13. Tynka

    Angielski w przedszkolu

    moj syn uczeszczal na angielski juz w przedszkolu , choc niektorzy rodzice pukali sie w glowe ,bo niby to zbyteczne bakcyla do jezyka zalapal i radzi sobie swietnie , rewelacja oprocz j.angielskiego w szkole uczeszczal na dodatk. lekcje , a od tego roku szkolnego chodzi do prywatnej szkoly jezykowej i czasem nas zaskakuje jestesmy bardzo zadowoleni z jego postepow w nauce :)
×