Skocz do zawartości
dzuli

Ospa wietrzna

Polecane posty

No to super. :-D

Chociaz wydawalo mi sie ze Twoj synek jest rok starszy - tak jakos madrze wyglada :-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chociaz wydawalo mi sie ze Twoj synek jest rok starszy - tak jakos madrze wyglada

hihihihihihihihi.

17 maja skonczy dwa latka ta madrala.Dzis przed snem tak gadal ze pekalam ze smiechu.mam nadzieje ze to jego wczesne mowienie jakos zaowocuje w przyszlosci jakims talentem!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zazdroszcze gadulstwa. :-)

U nas ciezko z mowa chociaz duzo nad tym pracujemy i jeszcze doszedl nam bunt dwulatka - takze poprostu suuuuper :-/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzuli, w mojm otoczeniu jest pare dzieci w wieku wikusia i zadne nie mowi.poprostu udalo mi sie.nie ukrywam ze pekam z dumy ale tez wiem jedno-w pewnym momencie wszystko sie wyrowna.kazde dziecko zaczyna mowic i to madrze.

wiktor mi wczoraj powiedzial "jano babunia zjadla liziaczka wikusiowi.niedobla!"

musze moja mame upomniec!!!hihihihiih

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciesze sie z kazdej sylaby - ciesze sie, ze jednak cos tam mowi choc idzie to ciezko..

mialam nadzieje ze po ostatnich slowach balon i czesc (to takie troche polamane) sie rozbuja ale znowu stoi od 3 tygodni... czekam cierpliwie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sama nie zauwazysz kiedy zacznie gadac!!!!!!!!!!!wikus sie tak rozwinal w 19 miesiacu ze czaczal mowic zadaniami.wczesniej mowil pojedyncze slowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzis doszlam do wniosku, ze moj synek jest malym leniem :-> jezeli chodzi o mowienie...

rano bawilismy sie w oknie pukalismy i powtarzalam kto tam?

powtorzyl kilka razy po mnie i koniec... :-/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzuli przyjdzie czas i na niego,zobaczysz bedzie tyle mowil,ze zatesknisz jeszcze za spokojem :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tym razem ospa gosci u nas :-( dzis Oliwka przyszla z przedszkola z wypryskiem na buzi, za jakis czas pojawil sie nastepny i nastepny i teraz juz mamy pewnosc. najgorsze jest to ze nie wiem kto i od kogo :( tydzien temu bawilismy sie z dzieciakami sasiadow, wiec oni wszyscy juz sa postawieni w stan gotowosci, a w przedszkolu tez pewnie bedzie wysyp :-( pm dostal zwolnienie i beda siedziec w domku do przyszlego tygodnia. jak w tym czasie nie rozniosa chatki w drobny mak, to bedzie cud :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rzemyk72, ucaluj Oliwke :mrgreen: i szybkiego i bezproblemowego przejscia ospy!!!

buziaki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rzemyk wlasnie ucaluj mala i niech zdrowieje szybko a pozatym podobno lepiej zeby w tym wieku dziecko przeszlo przez ospe niz jak bedzie dorosla

 

kamulec bedzie sie opierdzielal :-P :-P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

olivka_83, dzieki serdeczne, ucaluje jutro, bo dzis z nadmiaru wrazen juz padla. mam nadzieje, ze przejdziemy przez to bezproblemowo - tylko sie zastanawiam skoro moje dziecko jest chore, to dlaczego mnie wszystko swedzi :shock: :shock: :?: :?:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

olivka_83, wydaje mi sie, ze tak, ale teraz jak zaczynam sie drapac, to juz nie jestem o tym tak do konca przekonana :lol: :lol: pytalam wprawdzie mamy, tylko ze ona tez pewna nie jest - no trudno, najwyzej bedziemy razem z corcia wygladac jak lamparty - cale we fioletowe cetki :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rzemyk72, urocza zapewne bedziesz:D:D

 

[ Dodano: 11 Maj 2007, 22:49 ]

ja bylam mala jak mialam ospe tzn starsza od twojej oliwki to byla tragedia :-/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

olivka_83, dla mnie ja doskonale pamietam to jak bylam chora na ospe i jak mamusia sie darla "nie drap tego!!!!!!!!!!! :evil: :evil: " :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ee a idz..

 

nigdzie nie ide, bo juz ciemno, poza tym niedawno wrocilam od lekarza :lol: :lol:

 

urocza zapewne bedziesz

 

jak zwykle zreszta :mrgreen: :mrgreen: :-P :-P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak zwykle zreszta :mrgreen: :mrgreen: :-P :-P
nie smiem watpic ;]] gencjana uroku ci doda :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

joa1983, w tym sezonie ponoc fiolet jest na topie, a ja zawsze staram sie byc trendy ;-) ;-) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :-P :-P :-P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
olivka_83, dla mnie ja doskonale pamietam to jak bylam chora na ospe i jak mamusia sie darla "nie drap tego!!!!!!!!!!! "
ja tez pamietam jak mialam, bylam taka mniej wiecej jak Oliwka Rzemyczkowo-Kamulcowa :mrgreen: :mrgreen: i tez mama krzyczala a ja drapalam bo swedzialo :evil: :evil: i mam blizny male ale sa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×