Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
tutelitury

Moje dziecko ma szmery na sercu

Polecane posty

Dziewczyny nic pani doktor mi nie powiedziala wiecej bo sie spieszyla:-/ Zastanawiam sie co zrobic bo w mojej rodzinie sa problemy

z seruchami. Zaczelam sie martwic. Nic na temat z serca u dzieci nie wiem :-(

Znacie jakiegos dobrego prywatnego lub tez nie lekarza kardiologa dla dzieci?? Co ja mam zrobic dzis sie dowiedzialam. Czy to normalne, ze czterolatek ma szmery na sercu??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tutelitury, :goodman: przytulam Cie cieplutko i trzymam mocno kciukasy, by wszystko zakonczylo sie dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzieki lepiej odrazu sierobi jak cie ktos przytula. Czy ktores z waszych dzieci mialo szmery na serduszku?? Czy moze przyczyna byc szybki wzrost dziecka?? Mam nadzieje, ze to nic powaznego. Cos slyszalam o dziurach w sercu ale to tylko tak mimochodem:-(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tutelitury, :goodman: ja mam bardzo dobrego kardiologa - pediatre prywatnie bo Oliwka urodzila sie z chorym serduszkiem ale ty z innego miasta:/

 

Szmery tez mialam jak bylam mala - tera zni emam pojecia bo nie sprawdzalam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tutelitury, zasiegnelam jezyka u kolezanki, ktorej synek tez mial szmery na serduszku w wieku ok. 3 lat - powiedziala, ze nie nalezy sie denerwowac (oczywiscie kontrolowac ), ze moze to wynikac z tego, ze dziecko sie szybciej rozwija i rosnie i ze z czasem to zanika. Syn kolezanki chodzi w tej chwili do 2 klasy i ona co jakis czas jezdzi z nim do kontroli, ale chlopak rozwija sie normalnie bez zadnych skutkow ubocznych - tak wiec glowa do gory - bedzie dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czy moze przyczyna byc szybki wzrost dziecka??
mi powiedzieli ze szmery mam :-?

 

Cos slyszalam o dziurach w sercu ale to tylko tak mimochodem:-(
moja Oliwka miala 3 dziurki (tzw przecieki na serduszku) i niedomknieta zastawke - dziurki moga sie zarastac i zastawka moze sie domykac do ok 15 roku zycia dziecka.....

 

[ Dodano: 28 Marzec 2007, 18:37 ]

tutelitury, zadnych lekow chodzilam na kontrole i USG serduszka wszystko samo zaczelo sie zarastac i normowac

 

[ Dodano: 28 Marzec 2007, 18:39 ]

jedynie musisz przy wiycie u pedriatry (jezeli przepisuje jakies leki) zaznaczac ze dziecko jest pod opieka kardiologa i ma szmery na serduszku - takie dzecko nie wszystkie leki czy antybiotyki moze przykmowac

 

[ Dodano: 28 Marzec 2007, 18:41 ]

aaa jeszcze jedno w moim przypadku (szmery w sercu) lekarz kazal prowadzic spokojny tryb zycia: nie przemeczac sie odzywiac sie dobrze duzo przebywac na swiezym powietrzu w przypadku mlodziezy i doroslych zadnych uzywek itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzieki dziewczyny jestescie kochane :-D Jutro jade i umawiam go na wizyte moze nawet sie uda zalapac do jakiegos lekarza. Najgorsze jest to, ze lekarka powiedziala i zostawila mnie z tym bez zadnych odpowiedzi na moje pytania i zdenerwowalam sie. Pozatym lekarza tez zmieniam dla dziecka.

 

Joa ciesze sie , ze twojej corce jest lepiej i obylo sie narazie bez dodatkowych lekow itd. Pozdrawiamy cieplo i usciski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tutelitury, mi w IMiD jak Oliwia byla noworodkiem powiedzieli ze jezeli nie zarosnie sie do roku czasu wszystko bedzie operowana - postanowilam skontaktowac sie jeszcze z paroma lekarzami ... mala miala robione echa serca usg itd co sie okazalo tam mnie nastraszyli a Oliwia w wieku ok poltora roku nic prawie nie miala wszystko sie polepszalo a i okazalo sie ze wlasnie to wszystko moze sie zarastac do ok 15 roku zycia - jak np dziecko zaczyna dojrzewac nagle moze wszystko zmienic "swoj stan" itd - skonsultuj sie z lekarzami porobcie badania...wierze, ze wszystko bedzie ok :!:

 

[ Dodano: 28 Marzec 2007, 18:46 ]

Joa ciesze sie , ze twojej corce jest lepiej i obylo sie narazie bez dodatkowych lekow itd. Pozdrawiamy cieplo i usciski dziekuje
tez sie strasznie ciesze tym bardziej, ze wlasnie mnie nastraszyli - u Was tez na pewno bedzie wszystko wporzadku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ta rzekoma lekarka, to funta klakow warta - szkoda slow. mysle, ze przyczyna bedzie ten wlasnie szybki wzrost. dowiedzialam sie jeszcze, ze w takich przypadkach dziecko nie powinno miec nadwagi (przynajmniej tak twierdzi p. doktor do ktorej chodzi ta kolezanka z synem )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ze w takich przypadkach dziecko nie powinno miec nadwagi
tak ale to wlasnie rownowazne z tym odzywianiem sie bo wtedy miesien sercowy sie otluszcza no i jest to rownoznaczne z nastepnymi dolegliwosciami serduszka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tutelitury, przytulam Cie cieplo!! bedzie wszystko dobrze zobaczysz, OLi ma tez szmery na serduszku ale jego wogole powinno nie byc wiec nie bede sie wypowiadac w temacie bo sie nie znam. TRzymam kciuki za zdrowko Synka!!! ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moj synek ma 4 lata 110 cm i 20 kg. Wiec nadwagi nie ma. Ogolnie wiekszych problemow zdrowotnych z nim nie mialam do tej pory. Dostalam skierowanie do chirurga jeszcze na sprawdzenie intymnych czesci ciala. Synek ma wedrujace jaderka. Zobaczymy co bedzie.

 

Olivka pieknie dziekuje i rownie mocno przytulam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzieki ok. napisze jak nam nasze zmagania z izba chorych :-/ Mam nadzieje, ze szybko wszystko zalatwie i wszystko bedzie dobrze :-(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
:finga: mam nadzieje, ze to nie zaczy Fuc of
a mis ie zdaje ze to wlasniie to znaczy ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tute na pewno wszystko bedzie ok... Bratanek Andrzeja (meza) mial tez szmery wykryte jakos jak mial ponad 3 latka... Teraz niedlugo 6 latek i sie zaroslo wraz ze wzrostem chlopaka :)

Trzymam mocno kciukasy by i u Was zakonczylo sie to tak samo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kingusia tez ma szmerek w serduszku okreslono ga jako nie winny podczas badania przy przeziebieniach jest glosniejszy teraz w maju bedziemy znowu badac serduszko czy wszystko jest dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować  

×