Jump to content
sylwia.wk

Ostatnio kupiłam sobie...

Recommended Posts

a ja se dzis loda kupilam...

czy to sie tez liczy w tym watku?????

buhahahhahahhahah chyba sie liczy ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

joa1983, fajne spodnie-bajeranckie :lol: :lol: :lol:

 

izabela75ch, zazdroszcze-ja mam post :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izka ty to chyba lubisz lody co :?: :?: :?: :lol: :lol: :lol:

 

 

olivka_83, dzieki :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja juz dawno sobie nic nie kupilam, musze isc na zakupy.

Fajne te spodnie :thumbright:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spodnie ekstra i joa dupka w spodniach tez sie ekstra prezentuje :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

W ostatnim czasie zakupiłam sobie dwie spódnice! :) Słuchałam w radiu audycji o tym jak to w zimie można się ciekawie i kolorowo ubierać i kobiety maja teraz do wyboru nie tylko jeansy ale legginsy, rajstopy i itp. Pomyślałam sobie, że zmienię zimową szafę i zacznę ubierać się kobieco tej zimy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

W tym sklepie są cudne korale w których ja się po prostu zakochałam! Są ręcznie robione, naprawdę bardzo delikatne w dotyku i kurczę, po prostu nadają takiego charakteru ciuszkom, że jak je założyłam to nie mogłam uwierzyć w efekty. Super są :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzę że temat umarł :(( Może go odświeżymy? :)))

 

Ja ostatnio kupiłam sobie w reserved śliczny sweterek :)) I w ogóle to wyprzedaże się zaczęły i tyle jest ślicznych małych ubranek :D Tylko trzeba szafy gumowe mieć.. bo zaczynają pękać w szwach :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te korale bardzo ciekawe, ale tylko na lato albo ciepłą wiosnę, właśnie jako chusta bardziej, ale całkiem fajne :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dziś zapolowałam na czapę i szalik, kupiłam sobie zestaw w kolorze ciemnozielonym, może nie jest zbyt zimowy, ale bardzo twarzowy ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

×