Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
tutelitury

W co sie bawia rodzice??

Polecane posty

"w fincie finta w fincie" :mrgreen:

Jak ktoras wie z jakiej ksiazki to cytat, i co to "finta" ma u mnie duzego drinka/piwo (zaleznie od upodoban) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

izabela75ch, nie prawdomownosc

 

kamulec, Finta w fincie finty, czyli Malazanskiej Ksiegi Poleglych epizod czwarty :?: :?:

 

finta wl., fortel, podstep, wykret, manewr, chwyt, sztuczka, trick; przest. sport. zwod, mylenie przeciwnika ruchem pozornym. :mrgreen: :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

joa1983, no no no...gratuluje!!!!

a na to piwo z Kamulcem to pojdziecie z Rzemyczka czy sami??????????????????? :mrgreen: :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
joa1983, no no no...gratuluje!!!!
nnie ch sie spec najpierw wypowie :mrgreen: :mrgreen:

 

a na to piwo z Kamulcem to pojdziecie z Rzemyczka czy sami??????????????????? :mrgreen: :mrgreen:
pomyslimy :P nie no wezmiemy rzemyczkowa zeby nie bylo ze wrocilam z oczkiem w rajstopach do domu a kamulec, z krzywo zapieta koszula :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nigdy nie lubilam byc 3 grzybem w barszczu, wiec i tym razem nie bede - malo tego udziele Wam blogoslawienstwa na to wyjscie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rzemyk72, buahhahahahahhahahahahhahahahhahahahahahhahahahahahha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rzemyk72, tak wlasnie rozbawilas mnie do lez;]

 

izabela75ch, ona sie tylko podzielic chce :-P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamulec, Finta w fincie finty, czyli Malazanskiej Ksiegi Poleglych epizod czwarty :?: :?:

 

finta wl., fortel, podstep, wykret, manewr, chwyt, sztuczka, trick; przest. sport. zwod, mylenie przeciwnika ruchem pozornym. :mrgreen: :mrgreen:

 

Starsza ksiazka niz Malazanska Ksiega Poleglych, a cytat jest wlasnie niemal doslownie powtorzony. Niestety nie moge uznac tej odpowiedzi. Szukaj dalej :mrgreen:

A za wklejenie definicji finty z Google masz male piwo, takie tycie tycie :mrgreen:

Ewentualnie moze ono urosnac jezeli powiesz z czym ten "zwod" byl zwiazany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kamulec, to jest niesprawiedliwe :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: nie bylo w pytaniu ze ma byc jakas starsza czy jak :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

joa1983, a czy ja kiedykolwiek, komukolwiek, obiecywalem ze bedzie sprawiedliwie? W pytaniu chodzilo o cytat orginalny, a ze zostal on rowniez wykorzystany przez Eriksona, to ja nic nie poradze :mrgreen:

Aha, za przeczytanie Malazanskiej Ksiegi Poleglych, bo wierze ze czytalas, i tak masz u mnie duze piwo :mrgreen:

Tylko sie nie unos :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

joa1983, machaj ile chcesz, tylko pamietaj Ty poniesiesz konsekwencje tego machania :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

joa1983, w basebie z kislem nie ma kijkow....

tam bedziecie walczyc wrecz....

 

juz to widze...

gole i sliskie ciala i my wszyscy jako widownia..... :mrgreen: :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować  

×