Skocz do zawartości
uszatek

Myślałyście już o Św. Mikołaju ???

Polecane posty

Dobre pomysły Nadin. Tą grę pierwszy raz widzę, sama bym sobie taką kupiła ;) Podoba mi się też to czerwone autko, mój synek ma podobne, lubi się nim bawić.

Ola, ile lat ma Twoja córeczka? Mam 5-letnią chrześnicę i nie bardzo wiem co jej kupić...Może Twoja córcia mi podpowie?

Cat, a Wy coś kupujecie Mai?

Ja póki co kupiłam Hubertowi ogromną lawetę Wadera w Biedronce. Niedroga, bo 40zł. Myślę żeby mu jeszcze dokupić jakieś książeczki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

AGH dobry wybór ta laweta. Ogólnie Wader ma fajne i dobre zabawki, syn miał ze 3-4 lata dużą ciężarówkę też tej firmy i dużo zniosła !! :) Sądzę, że są w miare bezpieczne i wytrzymałe ! :)

 

Dla Majki pewnie kupię pociąg Fisher Price cyrkowy taki. Po Filipie sprzedałam go, ale był bardzo fajną zabawką, dzieki niemu Filip zaczął szybciej raczkować, bo pociąg powolnym tempem nie zniechęcał dzieciaka do podążania za nim. Do tego fajna ogólnie zabawka z niego jest.

 

 

Filipowi wybrałam rower już: Rebel - Rowery Northtec-Bike albo : Kelly's bicycles - turn the power on i nie wiem który wybrać :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cat, też mam nadzieję, że ta lawet duużo wytrzyma, bo Hubert strasznie niszczy zabawki, łobuziak mały ;)

 

Oba rowery świetne, może wybierz lżejszy. Filipowi będzie łatwiej go wnosić po schodach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cat pierwszy ten Rebel bardziej mi sie podoba.;)

 

to auto wczoraj znalazłam i normalnie jak teraz mi sie nie uda to na wiosne kupię.

 

Wadery wytrzymałe sa jak cholera, ja mam takie co juz 9 lat mają, po starszym synu, młody je zajeżdża i dalej całe:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie - bardzo wytrzymałe :)

 

 

 

Nadin bardzo lubię gry logiczne ogólnie i różne zagadki :-) I puzzle :-) Może poprosze od Miko o puzzle jakieś z 5000.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

puzzle super sprawa! moja ma ich bardzo duzo i lubi ukladac uwazam ze to swietny pomysl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Agh Kinga ma skonczone 5 lat jest fanka Dzwoneczka ma gre Magiczny kwiat z dzwoneczkiem fajna gramy w nia czesto wiesz tej z bajki lubi tez Hannah Montane zwlaszcza bluzki uwielbia puzzle na gwiazdke zarzyczyla sobie gre Operacja taka elektroniczna trzeba umiejetnie wyciagac kosteczki itp. by nie dotknac scianek, zbiera tez na gry planszowe jak Atak pirani i taka gra o kocie i myszce co ida do serka pokonujac przeszkody tez chce ja miec, gra spadajace malpki badz zgadnij kto to to sie jej najbardziej podoba :) lubi tez Pet Shopy te zwierzatka z duza glowa teraz mania na nie jest i moja ma juz spora kolekcje :), koniki pony, ksiazki o Franklinie kupuje jej tematycznie np. Franklin boi sie burzy( moja sie bala teraz mniej) czy Franklin idzie do szpitala, Franklini wrozka Zębuszka jak wypadl mojej pierwszy zab:) jest tych ksiazek bardzo duzo

nie wiem czy cos pomoglam mam nadzieje ze tak:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Olu, pewnie że pomogłaś. Moja chrześnica jest w tym samym wieku, więc podejrzewam, że gusta podobne :) Naprawdę wielka buźka dla Ciebie za ta listę. Wydrukuję i biegnę do sklepu zerknąć co, gdzie i za ile ;)

 

Kochane, a co można kupić rezolutnej 7-latce??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

agh z tego co wiem to 7 latki też lubią Hannah Montane, więc właśnie można by kupić coś z Hannah Montaną np: koszulkę, sweterek, getry.

NOWOŚĆ!!! SWETEREK HANNAH MONTANA (818154066) - Aukcje internetowe Allegro

Getry Hannah Montana High School Musical PROMOCJA! (822926650) - Aukcje internetowe Allegro

 

Albo taką grę: O Grze Rummikub (jak pracowałam na świetlicy to wszystkie dzieciaki, które umiały już liczyć, uwielbiły w tą grę gać:D).

818154066.jpg

15ciemnyfiolethannahmon.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

AGH właśnie coś z bohaterem, którego uwielbia albo jakaś gra :) Teraz tych gier jest taki wybór, że szok..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam chrzestnice ktora ma 7 lat i tez jeszcze nie wiem co kupic wiem ze ona lubi teraz biżuterie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×