Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
szpileczka

Co żona chcialaby dostać od św.Mikołaja i pod choinkę???

Polecane posty

Co mądra zona chciałaby dostać od św.Mikołaja i pod choinkę???

 

Co wy chciałybyście a

jak myślicie co kupią wam wasze polówki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moj leci na latwizne i zawsze proponuje, zebym szla sobie cos kupic cos sama i daje kase ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie tak latwo nie ma nigdy nie wie co dostanie i sama chce miec niespodzianke.... Wiem jedynie czasami z jakiego sklepu, bo moj chlop malo pomyslowy i nie przeklada w ozdobne torebki czasami i czasami w firmowych torebkach zostawia .... Na gwiazdke musi sam jechac i mi cosik kupic :) nie ma chodzenia na latwizne :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Maszynke do miesa :-> I pewnie dostane bo trabie o niej juz od miesiaca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maszynke do miesa :-> I pewnie dostane bo trabie o niej juz od miesiaca.

 

kurcze jakby mi dal maszynke do miesa moj, to by dostal lewarek do samochodu :/ :/ :/ :/ :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co zlego jest w maszynce do miesa :shock: :?:

 

Dzieki niej bede mogla zrobic sobie buraczki ktore kocham do obiadku i mielone :tonqe:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hmm sama nie wiem, po prostu Ja jestem zdania, ze na imieniny, czy urodziny czy Gwiazdke powinno sie kupowac prezenty raczej osobiste a nie takie praktyczne domowe...

Ot takie moje zdanie :) :)

 

Jedynie pierwszy raz od kilku lat chcialam miec na nasza parapetowe ladny serwis obiadowy na 12 osob z dodatkami, wiec juz maz mi kupil jako prezent imieninowy (w przeddzien parapetowy), ale to jedyny prezent "praktyczny" jaki od niego dostalam .... Zazwyczaj jest to cosik z bielizny, kosmetyki- perfumy, bizuteria czy jakas rzecz typowo dla mnie tylko...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja zapewne nic nie dostane bo ja chyba nie zasluguje na prezent :evil: :evil: :evil: :evil:

 

 

Ja Tobie wysle !!! Zaslugujesz na cos specjalnego a nie gadke, ze na nic !!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja Tobie wysle !!! Zaslugujesz na cos specjalnego a nie gadke, ze na nic !!
ooo dziekuje Ci Kochana, jedyna dobra i poczciwa duszyczka :* :*

powaznie ja nic nie dostaje zmienic sie? czy faceta? :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cat, to powie, ze prazenty to taki glupi zwyczaj, ze to ze tamto sramto, ze tylko dla dzieci sie prezenty daje i ble ble ble... :evil: :evil:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

olivka_83, ale na gwazdke to ludzie sie obdrowywuja....to moze pokaz mu jak to milo i kup mu jakis drobiazg .niech mu lyso bedzie.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

olivka_83, skandal.powiedz Mu ze ma u mnie przechlapane i ze jest z Niego swiania do kwdratu~!!!!!

i ze ma sobie cenic Ciebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja niestety zawsze dostaje beznadziejne prezenty - takie ktore nie sa mi do niczego potrzebne.

Trabie kilka miesiecy przed okazja co bym chciala, ale moj M nie ma polaczenia miedzy uszami a mozgiem i na dodatek slyszy wybiurczo...

Na urodziny chcialam ksiazke "Naga kobieta" a dostalam balsam do ciala (bardzo fajny, perfumowany, ale balsamow mam od groma) :-/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować  

×