Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
szpileczka

Dbam o linie

Polecane posty

Rozmawiaja dwie dziewczyny z forum lobuziaka na gg :-P :lol:

Aby nie wszystkie dziewczyny wiedzialy kto z kim rozmawial zostaly usuniete pseldo.

 

- Hej czytasz to forum kilomamy??

- Hej pewnie, ze tak, dbam o Linie.

- Jak mozesz tyle jesc skoro ciagle mi piszesz ze dbasz o linie?

- Bo linia powinna byc gruba i wyrazista!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

joa1983, ty ja poprostu masz...

a tak na marginesie o ludziach z wyrazna linia...nie sztuka byc zgrabnym wazac 64 kg tylko byc zgrabnym wazac 104 - to kiedys powiedzial Dorota Wellman i bardzo mi sie podoba...

osoby puszyste zazwyczaj sa zaniedbane - ale jak pieknie wyglada taki puchatek jak jest zadbany??? :lol:

Jakby ktos nie wiedzial to mowie o sobie ;-) - skromnosc to podstawa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja lubie ludzi pulchnych bo w wiekszosci sprawiaja wrazenie bardzo przyjaznych i wbrew pozorom predzej moja sympatie wzbudzi taka osoba niz laska 90-60-90 czy jak to tam powinno byc a co do mnie dzuli, to ja linii nie mam ja jestem sucherlak a to tez nie jest fajne Twoj PM moze zaswiadczyc ze tragedia :mrgreen: ani cycka ani nic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

joa1983, i tak zle i tak niedobrze, babom nigdy nie dogodzisz :lol: :lol:

 

[ Dodano: 17 Listopad 2007, 20:45 ]

dodoam jeszcze,z e dwa tygodnie biegalam do Ola do szpitala i po tym czasie mieszcze sie juz w dwie pary spodni sprzed ciazy :lol: :lol: chociaz moje ulubione jeansy dalej leza na dnie szafy :evil: :evil: :evil:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

olivka_83, mi dogodzisz jak powiesz jak se cycki napchac troche, troche dypy i w nogi ciutke:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

olivka_83, tak a pozniej bedzie maly leb, bary jak pudzian i tylek jak dupa weza :D bede urocza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tak a pozniej bedzie maly leb, bary jak pudzian i tylek jak dupa weza :D bede urocza
ahahahahhahahahahaha :lol: :lol: :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

olivka_83, taaaaaa a pozniej bys latala za tymi moimi barami zasliniona z jezorem na wierchu przyznaj sie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

olivka_83, jol rzeklaby Olivka_83 buahahhahahahhahaha tak ja lubie na ostro dawno nikt mnie nie smyral :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować  

×