Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
szpileczka

Ogladalyscie Harry'ego Pottera

Polecane posty

W swieta lecial na TVN bardzo mi sie podobalo po prostu ekstra film zrobiony. Ksiazki sa suuper a w filmie sa niezle efekty specjalne.

 

Jak wam sie podobal filmy??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja ogladalam i mi sie bardzo podobal . Ksiazki tez sa super mi zostaly jeszcze 2 do przeczytania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

calkiem fajny i przyjemny tylko corcia sie nudzila ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mysmy ogladali i dzieciaki sie bardzo wciagnely,czas zaczac kupowac ksiazki tej serii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tez ogladalam ... I ogolnie wszystkie czesci mi sie podobaly, Malzon nie lubi ogolnie tego rodzaju filmow, wiec sobie znalazl inne zajecia w czasie trwania ich :/

 

 

Tyle jedynie dodam, ze te filmy z odcinka na odcinek sa coraz straszniejsze :-/ Jak wczesniej byly kolorowe w miare i przyjazne dla dziecka, tak ostatni film - Zakon Feniksa jest straszny dosyc wg mnie :-/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cat, wiesz chyba troche racji w tym masz sa straszniejsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oglądałam film,bardzo fajny,dziewczynki też bardzo lubią ,Emisia poluje od kilku miesiecy na ksiażki w bibliotece ,ale póki co nie ma szans.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obejrzane wszystkie części, zwłaszcza po pierwsze po kilka razy. Te ostatnie części to są już na pewno dla bardziej dojrzałych widzów, są znacznie bardziej melancholijne, momentami smutne. Polecam zacząć przygodę z Harrym Potterem od książek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Harry Potter to kojarzy mi sie głownie z Wielką Brytanią ;) no nie poważnie teraz to jest wałkowany Wielkiej Brytanii i JOW-ów ;) więc Harrego Potttera lepiej czytać niż oglądać jestem za tym żeby ksiażki najpierw czytać a dopiero później oglądać ; - )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obejrzane wszystkie części, przeczytane wszystkie części:-) w odwrotnej kolejności, oczywiście:-) obejrzane po kilka razy:-) świetna seria, jedna z najlepszych, jakie widziałam:-) Jeszcze w takim klimacie są Kroniki Spiderwick:-) Poleca, kto nie widział, ale Harry daje radę, szczególnie lubię Rona i Hermionę:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cała seria filmów jest zrobiona rewelacyjnie, zupełnie nie ma się do czego doczepić, jeśli chodzi o tą ekranizację powieści Rowling. Ja co prawda najpierw przeczytałam wszystkie tomy, zanim jeszcze Harry Potter stał się taki sławny i pamiętam, że pomyślałam sobie, że coś musi być ze mną nie tak, skoro nie mogę się dosłownie oderwać od książek dla dzieci... Potem okazało się, że nie tylko ja byłam zafascynowana, ale cały świat i mi ulżyło:-) Rickmann w roli Snape'a Oskarowy, moja ukochana postać!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Razem z rodziną często powracamy do oglądania Harrego Pottera. Ale ostatnie częsci raczej nie nadają się dla młodszych dzieciaków, Są dla nich zbyt straszne i ponure. Ale my z żoną obejrzeliśmy wszystkie kilkukrotnie i jak dotąd jeszcze nam się nie znudziły. Najstarszy właśnie jest w trakcie czytania książek, co mnie cieszy, że nie tylko filmy ogląda ale również literatura go interesuje. Sami też swego czasu przeczytaliśmy wszystkie części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bardzo lubie całą serie książek, przesympatyczna, czyta sie jednym tchem mimo ze nie jest to literatura najwyzszych lotów. Z filmem jest już troche inaczej, na pewno nie widziałam wszystkich cześci bo nie miałam takiej potrzeby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować  

×