Jump to content
Nadin

Blizna po cesarskim cieciu

Recommended Posts

Mam pytanie do mam, które miały cc - jak długo goiła Wam sie blizna po cc ?

Jestem 8 tygodni po cesarce a moja blizna zrobiła sie w ciągu ostatniego tygodnia większa- grubsza i bardziej czerwona- po za tym w jednym miejscu zaczęłam mi lekko ropieć. Byłam wczoraj u pani ginekolog, która powiedziała mi ze- na mojej ranie prawdopodobnie to jest bliznowiec . Przepisała mi Bivacyn puder do rozpylania na skore i do smarowania tych miejsc, które są jucz suche- żel Contractubex.

Używała któraś z Was muzę tego żelu albo pudru?

Edited by Nadin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadin ja używałam tego żelu i jest super jeden z lepszych. Co do rany to mi się goiła trochę dłużej bo mi źle wyciągnęli szwy :-/ i po 2 tygodniach położna wyciągnęła mi z brzucha dobry kawałek żyłki :-/

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja tez jestem po cesarce.i tez miałam gruba i czerwona bliznę. Długo bolała. Dziś jest plaska i mało widoczna!!!

sama sobie kupiłam żel na blizny.a szwy miałam wchłanialne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi pierwsza bliznę wycieli podczas drugiego ciecia, była ładna, cienka, blada i prawie niewidoczna a nic nie stosowałam. Obecnie mam grubsza trochę ale tez już dawno zbladła i jest elegancko a... i tez niczym nie smarowałam... :mrgreen: :mrgreen: nic się nie babrało chociaż w jednym miejscu trochę krzywo sie zrosło:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domis Izabela Olivka dziękuje prawdę mówiąc pocieszyłyście mnie pisząc ze Wasze blizny są mało widoczne :-) Mam do Was jeszcze pytanie kiedy można iść na solarium po cc?

- ja co prawda nie bywam często na solarium, ale pod koniec maja idziemy z M na ślub znajomych i przydało by się jakoś wyglądać :mrgreen:

Domis a jak często smarowałaś ranę ta maścią?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadin ja ja smarowałam dość często. Ale wiesz co tez robiłam nakładałam gruba warstwę maści na bliznę i nakładałam gazę . Zrób sobie tak kilka razy na noc taki jakby opatrunek z tej gazy.

Co do solarium to nie mam pojęcia bo ja nie chodzę

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadin, nie mam pojęcia ja pierwszy raz poszłam 7 miesięcy po bo akurat tak potrzebowałam. w solarium zapytaj::)) ale nie można jak się piersią karmi :-/

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja idąc na solarium przykrywam bliznę papierem do dziś.

Nadin moja rada-idź na takie krzesło co opala twarz i dekolt bo jesteś krotko po porodzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuje Wam :-) No to chyba skorzystam z samoopalacza, Izabela nie wiem czy gdzieś znajdę takie solarium w mojej Jeleniej Gorze.

Olivko faktycznie dodatkowo karmie piersią.

Domis te okłady to dobry pomysł :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadin ja zamiast miaści Contractubex używałam Cepan.

Ten sam skład a o niebo tańszy.

Ja mam bliznowca na wszystkich posiadanych bliznach - prócz tej po cc :)

Po cesarce nie widać wogóle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziekuje Dzuli dzisiaj kupiłam ten kremik: Cepan, jest faktycznie tańszy kosztuje ok 16 złotych:)

zobaczymy teraz jak działa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja kuzynka używała Cepan i jest zadowolona, blizna prawie niewidoczna. Z solarką trzeba bardzo uważać - też tak słyszałam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja tez mialam cc blizne mam mala i nie jest tak widoczna niczym nie smarowalam mialam za to za krotki szew i z jednej strony zrobilo sie cos podobnego do zrostu masowalam to kazdego dnia wieczorem z dodatkiem oliwki dla niemowlat i wszystko ladnie sie rozeszlo teraz jest ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie już nie długo minie rok od cesarki rok a blizna dalej jest czerwona i gruba:( Czasem nie jeszcze nawet boli:mad: Moja pani ginekolog sierdziła że mi się po prostu gorzej gonią rany.

Smarowałam już bliznę maściami: Contractubex i Cepan niestety efektów u mnie za bardzo nie widać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nie miałam cesarki, ale w ciąży (22 tydzień) miałam usuwany wyrostek (zresztą zdrowy bo to bóle jak się okazało od nerki były, ale nieważne) i też mam bliznę, niestety w czasie ciąży się w miarę rośnięcia brzucha rozciągała i mam teraz taką fu grubą szramę na brzuchu. Lekarz od blizn proponował mi że ją może przyciąć i zrobić taką niewidoczną białą kreseczkę, ale ja nie chcę boje się operacji i nie mam na to czasu. ale maści lekarz nie proponował, ale jak szrama jest stara (9lat) to raczej już się nic z tym nie zrobi poza tym przecież od maści się raczej nie zejdzie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

niestety po 9 latach masci i kremiki nic nie pomoga. Smarowanie jest skuteczne tylko gdy rozpoczete jest one dosc wczesnie tzn zaraz po jej zagojeniu sie tak by podczas smarowania blizna sie nie rozeszla

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja już właściwie nie wiem sama co robić ze swoja blizną bo co jakiś czas mi się nawet babra- czyli nie jest chyba dobrze zagojona:(

 

A na takie stare blizny 1mamut to babki mi w szpitalu mówiły ze świetny jest: No-Scar, Perła Inków, Krem z masy perłowej przeciw bliznom i rozstępom, podobno, ten krem wybiela bliznę i jest ona dużo mniej widoczna.

Jednak sama nigdy go nie stoowałam a na kwc są rózne o nim opinie:

A-Z Medica, No-Scar, Perła Inków, Krem z masy perłowej przeciw bliznom i rozstępom :: Kosmetyk Wszech Czasów na wizaż.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

zostaw blizne na razie w spokoju jak cos tam sie babra, tylko ja dezynfekuj najlepiej spirytusem to ladnie osusza i czekaj az sie dobrze wygoi jak mocno sie cos tam robi to nie mocz woda w miare mozliwosci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ola fakt ja bardzo lubię siedzieć po godzinie w wanie:eek::cool:

Racja spróbuję teraz nic nie stosować żadnych maści i na pewno krócej się kąmpac- racja ta rana nie jest pewnie dobrze wysuszona:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

marwis jeśli chodzi o rozstępy to tu coś dziewczyny pisały:

http://www.lobuziak.pl/forum/uroda/412-walka-z-rozstae-pami.html

A ja mogę Ci polecić Pharmaceris M, Tocoreduct Forte(Krem redukujący rozstępy) moim zdaniem jest to bardzo fajny krem na rozstępy, przy regularnym jego stosowaniu rozstępy robią się naprawdę znacznie mniej widoczne:)

Pharmaceris M, Tocoreduct Forte (Krem redukujący rozstępy)

Dziewczyny jeszcze chwalą sobie ten krem: Galenic, Elancyl Vergetures, Concentré Vergetures (Koncentrat redukujący rozstępy - stara wersja) ale ja go nie stosowałam.

 

A moja blizna po ponad roku w końcu zaczęła być mniej widoczna- niestety zgubienie- "taki paseczek" na niej został, ale i tak wygląda już super.

Ostatnio jednak czytałam ze żeby nie mieć takiego zgrubienia na bliźnie, to trzeba często masować a nawet delikatnie pilingowac skórę, oczywiście jak tylko blizna się zagoi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

u mnie ciotki po cesarkach mialy prblemy ze zrastaniem i pomagalk aloes.. taki prawdziwy z donicy..

Share this post


Link to post
Share on other sites

×