Jump to content
1mamut

Leki po których się tyje

Recommended Posts

Nie wiem gdzie zamieścić tą informację, ale muszę się gdzieś podzielić informacją na temat leku który przyjmował mój syn. Nazywa się speridan i został przepisany przez neurologa dziecięcego w związku z nadpobudliwością mojego syna. Niestety syn po nim bardzo utył, lekarz przepisując nam ten lek zapewniał mnie że nie ma żadnych skutków ubocznych, a ja głupia nie przeczytałam dokładnie ulotki gdzie było wyraźnie napisane że często występuje przybranie masy ciała. Syn mi tył i tył a ja nie wiedziałam co się dzieje. Lek już odstawiałm a duża nadwaga niestety została i teraz czeka nas długa droga by się tych zbędnych kilogramów pozbyć :(. Przed dwa miesiące syn przytył 7 kg i ma dokładnie taką nadwagę 7 kg :(.

Piszę to jako przestroga że ulotkę trzeba samemu czytać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Emocje już opadły i moja złość też.

Mój syn dostanie teraz inny lek Concertę , jeśli nie będzie miał żadnych ubocznych objawów to przy tym zostaniemy. Po tym przynajmniej nie utyje a jest możliwe że właśnie schudnie gdyż w ulotce jest napisane: często spadek masy ciała. Już sama nie wiem czy to dobrze czy źle. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

1mamut dobrze że o tym piszesz, może jakaś mama to przeczyta i to uchroni jej dziecko przed tymi negatywnymi skutkami.

 

Trzymam za Was kciuki- żeby Michałka waga wróciła do normy, a nowy lek nie powodował u niego żadnych niepokojących efektów ubocznych.

 

Znalazłam też wypowiedzi na temat tego leku Concerta

ADHD - Forum Polskiego Towarzystwa ADHD - Nadpobudliwość psychoruchowa :: Zobacz temat - Concerta

Share this post


Link to post
Share on other sites

OO dzięki chętnie poczytam żeby znów się nie naciąć,

szczerze mówiąc po odstawieniu tamtego leku zachowanie Michała się strasznie pogorszyło, jestem lekko załamana a w szkole już dyrektor przekazał nauczycielce żebym załatwiała nauczanie indywidualne na kolejny rok :mad:.

Terapeuta Michała mówi że to najgorsze posunięcie. Mam nadzieję że Michał będzie mógł brać tą Concertę i jego zachowanie poprawi się na tyle że w przyszłym roku będzie mógł chodzić z klasą a nie sam :(.

Strasznie to wszystko dołujące :(.

dobra czytam o tej concercie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiesz 1mamut syn mojej przyjaciółki ma adhd i tez brał jakieś leki i kurcze tez utył, ma chyba 11 lat i 45 kg wagi i taki duzy jest powiem szczerze. cos mi sie obiło o tych lekach od niej.

jest takie forum niepokoje.pl i tam sie możesz na przyszłość duzo dowiedzieć, może ci sie ta informacja przyda.

to forum dla mam dzieci chorych.

Share this post


Link to post
Share on other sites
OO dzięki chętnie poczytam żeby znów się nie naciąć,

szczerze mówiąc po odstawieniu tamtego leku zachowanie Michała się strasznie pogorszyło, jestem lekko załamana a w szkole już dyrektor przekazał nauczycielce żebym załatwiała nauczanie indywidualne na kolejny rok :mad:.

Terapeuta Michała mówi że to najgorsze posunięcie. Mam nadzieję że Michał będzie mógł brać tą Concertę i jego zachowanie poprawi się na tyle że w przyszłym roku będzie mógł chodzić z klasą a nie sam :(.

Strasznie to wszystko dołujące :(.

dobra czytam o tej concercie :)

1Mamut trzymaj się kochana:smt058

Tez myślę że najlepiej żeby Michałek był w grupie rówieśniczej i życzę Wam żeby udało się Michałkowi zostać jednak w klasie- trzymam kciuki.

Wierzę ze nie jest Ci łatwo w takiej sytuacji:smt058

Share this post


Link to post
Share on other sites

1mamut po odstawieniu leku (tylko nie wiem jakiego) synkowi koleżanki też sie pogorszyło. tez dyrektorka chciała indywidualnie nauczać. kurde wejdź na te niepokoje i tam poczytaj co dziewczyny piszą. na pewno sie cos dowiesz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję dziewczyny za wsparcie i rady :smt054

Pinklady dzięki, w wolnej chwili poczytam to forum.

A wczoraj poczytałam o tej concercie na tym forum ADHD i jestem pełna nadziei że ten lek pomoże i że Michała nie wywalą znów z klasy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

×